Ürünlerimin gönderimiyle ilgili süreci nasıl öğrenebilirim ?
Satın almak istediğiniz ürünün stok durumunu kontrol ediniz. Stokta bulunan ürünlerle ilgili sevkiyat bilgisi buna göre belirlenir. Satın almış olduğunuz ürün depomuzdan çıkış yaptıktan sonra, “Sipariş Ödeme” sayfasında seçtiğiniz kargolama yöntemi, siparişinizin ne zaman geleceğine dair bilgi vermektedir. Ürünler sadece resmi ve dini tatil günleri hariç, Pazartesi-Cuma günleri arasındaki normal iş günlerinde gönderilir. Ürünlerinizin hafta sonu veya resmi bir tatil sırasında gönderildiğini bildiren bir e-posta alırsanız ürün gönderimi bir sonraki iş gününe kadar gerçekleştirilmez. Lütfen dikkat: ürünlerin depodan çıkışı yapıldıktan sonra sizlere teslimatı 1 – 9 iş günü sürebilmektedir.
Tarafıma yanlış boyut, renk ya da ürün gönderildi, ne yapmalıyım ?
Tumi.com.tr web sitemiz üzerinden tarafınıza yanlış ürün gönderilmişse lütfen hemen Müşteri Hizmetleri Departmanımızla iletişime (0212 692 23 00) geçiniz. Ürününüzü iade etmeden önce bizimle iletişime geçmeniz, iade süreci ve kargo ücretleri konusunda size yardımcı olabilmemiz açısından önemlidir. Bizimle iletişime geçilmediği takdirde,
tüm iade kargo ücretleri müşterilerimize aittir
Sizlere daha iyi yardımcı olabilmemiz için Müşteri Hizmetleri Departmanı’mıza konuyla ilgili sipariş bilgilerinizi, numaranızı, yanlış ürünle ilgili detaylı açıklamayı iletmeniz gerekmektedir.
Kargo takip numaramı nasıl öğrenebilirim?
Kargo takip bilgileri web sitemizde belirlenen sipariş bilgilerinizle birlikte iletilir ve uygunluğu durumunda paketlenen siparişlere kargo bilgileri işlenir. Bunun yanı sıra kargo paketinin kargo izleme sistemine yansıması 48 saati bulabilir. Siparişiniz depomuzdan sevk edilmiş ve size ulaştırılmak üzere taşıma/yolda durumunda olsa bile kargo şirketi paketinizle ilgili herhangi bir bilgiyi 48 saate kadar sağlayamayabilir. Takip numarası olan bir paketin durumu ile ilgili tüm sorular kargo şirketine yönlendirilmelidir. Kargo şirketi ile iletişime geçmek için ARAS KARGO 444 25 52 no’lu telefonu arayabilirsiniz.
Neden bir ülkenin web sitesinden istediğim bir ürünü başka bir ülkeye gönderemiyorum?
Müşteriler sadece ürünlerini yerel siteden satın alabilirler. Sınır ötesi gönderimlerimiz mevcut değildir. Seçilen bir ülkeye kargo göndermek isterseniz, satın alan kişi ürünleri belirli ülke web sitesinden satın almalıdır.
Tumi, ürünlerini taşımak için hangi operatörü kullanıyor?
Tumi.com.tr tüm müşteri sipariş gönderimlerinde ARAS KARGO firmasıyla çalışmaktadır.
Satın almak için iki kredi kartı kullanabilir miyim?
Maalesef, TUMI.com.tr adresinden alışveriş yapmak için yalnızca bir kredi kartı kullanabilirsiniz.
Siparişimin durumunu nasıl kontrol edebilirim?
En son siparişlerinizin durumunu, Hesabım kısmında bulunan "Siparişleri Takip Et" butonunu tıklayarak kontrol edebilirsiniz. Sipariş işlemini sırasında bir e-posta adresi girmeniz gerekmektedir, böylece siparişinizin durumuyla ilgili e-postalar alabilirsiniz. Bu, mevcut ve geçmiş siparişleriniz hakkında ayrıntılı bilgi sağlayacak olan Siparişlerim sayfasına yönlendirilir. Siparişinizin durumunu ve beklenen teslim tarihini görmek için izlemek istediğiniz öğenin yanında bulunan takip numarasına tıklayabilirsiniz. Ayrıca hesabınıza giriş yapabilir ve "Siparişlerim" i tıklayabilirsiniz. Sipariş bilgileriniz sipariş tarihinden sonra 24 saat içerisinde güncellenecektir.
Siparişimin durumu ile ilgili bilgiler ne ifade ediyor?
Siparişiniz Alındı: Siparişiniz gönderildi ve ödeme sırasında girdiğiniz bilgiler işleniyor.
Siparişiniz Gönderildi: Ürünler depomuzdan belirtilen kargo şirketiyle belirtilen adrese sevk edildi.
İptal edildi: Sipariş iptal durumunda ve işlenmeyecek.
Alışveriş sepetime nasıl ürün ekleyebilirim?
Alışveriş Sepetinize ürün eklemek için aşağıdaki basit adımları izleyin:
• Satın almak istediğiniz ürün için bir boyut ve / veya renk seçin.
• Bir boyut seçmek için açılır menüyü tıklayın. Ürün stokta ise açılır menüde çıkacaktır.
• Bir renk sağlanmamışsa, stokta yoktur ve satın alınamaz.
• Sağlanan alana bir miktar girin.
• Ürünü Alışveriş Sepetinize eklemek için "Sepete Ekle" düğmesine tıklayın.
TUMI ürünü tadilatı için nereye başvurmalıyım?
TUMI mağazalarımıza ya da
mail adresinden Müşteri İlişkilerimize tadilat talebinizi ileterek ürün tadilatı konusunda destek alabilirsiniz.
TUMI Iade politikası nedir?
Satın aldığınız bir üründen memnun değilseniz, ürünü, satın alma bedelinin tamamı, nakliye, taşıma ve geçerli olduğunda diğer masraflar için tam olarak iade edilmek üzere 14 iş günü içinde iade edebilirsiniz. Ürün kullanılmamış olarak orijinal kutusunda ve iadenin gerçekleşebilmesi için tüm belgeleri, parça ve aksesuarları ile iade edilmelidir. Ancak, TUMI Aksesuarları da dahil olmak üzere isimlik ve valiz etiketine kişiselleştirme uygulaması yapılan ürünlerin değişimi ya da iadesi gerçekleştirilememektedir.
TUMI.com.tr'den satın alınan bir ürünü nasıl iade edebilirim?
TUMI.com.tr’den satın aldığınız bir ürünü iade etmek isterseniz, lütfen aşağıda belirtilen talimatları uygulayın. Talimatlar, satın alma işleminizle birlikte verilen İade Formunda belirtilmiştir.
1. Ürünü orijinal ürün ambalajında tüm belgeleri, parçaları ve aksesuarlarıyla birlikte güvenli bir şekilde iade ediniz. Iade işleminin gerçekleşebilmesi için ürünün kullanılmamış olması ve tekrar satılabilir durumda olması gerekmektedir.
2. İade formuna iade nedenininizi belirtiniz.
3. Lütfen gönderilecek adresin açıkça okunabilir olduğundan emin olun.
4. İade kargosunu göndermeden önce lütfen tüm ekstra etiketleri paketin dışından çıkarın.
5. Paketi ARAS KARGO firmasına tarafımıza iade edilmesi için teslim ediniz. Aras Kargo anlaşmalı olduğumuz kargo şirketimizdir.
6. Teslimat durumunu izlemek için Kargo Takip Numaranızı iade ettiğinizde saklayın.
7. Tarafımıza ulaşan iade edilecek ürün için depo işlem süreci 3 – 5 iş günü sürebilmektedir. Iade uygun bulunması durumunda iade işleminizin süreci, ödemesini gerçekleştirmiş olduğunuz bankanızla ilerleyecektir.
Başka bir ülkede satın aldığım bir ürünü nasıl iade / değişim yaparım?
Bir ülkede satın alınan bir ürün, aynı ülkede bir TUMI Full Price perakende mağazası veya fiziksel TUMI Outlet mağazası içinde iade edilmeli veya değiştirilmelidir. Tumi.com.tr siparişleri online sipariş belgeleriyle iade edilebilir. Web sitesinden satın alınan ürünler Türkiye TUMI mağazalarında iade edilebilir veya değişimi gerçekleştirilebilir.
TUMI.com aracılığıyla sipariş verdiğim bir ürünü nasıl değiştirebilirim?
Bir ürünü değiştirmek isterseniz, ürünü, ürün ambalajındaki iade talimatlarını izleyerek iade etmeli ve www.TUMI.com.tr adresinden yeni bir ürün siparişi vermelisiniz. www.TUMI.com.tr iade edilen ürünler için kargo, taşıma, hediye paketi veya diğer ek ücretlerden sorumlu değildir.
Alışveriş sepetimde nasıl değişiklik yapabilirim?
Alışveriş sepetinizde yapabileceğiniz bazı değişiklikler var.
• Bir ürünü kaldırmak için "Sil" i tıklayın.
• "Ücretsiz Kişiselleştirme Ekle" yi tıklayarak, ürününüze monogram ekleyebilirsiniz. Ardından alışveriş sepetine geri dönmek için "Kişiselleştirmeyi Uygula" yı tıklayın.
• Hediye Paketi seçeneğini tıklayarak siparişinizi hediye pkaeti ile gönderebilirsiniz.
• www.tumi.com.tr adresinden alışverişe devam etmek isterseniz Alışverişe Devam Et'i tıklayabilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilir, herhangi bir zamanda, sayfanın üstündeki "Alışveriş Sepeti" ni tıklayarak sepetinize dönebilirsiniz.
TUMI ürünlerim ve / veya deneyimim için nasıl geri bildirim gönderirim?
Görüşlerinizi info.tr@tumi.com adresine gönderebilirsiniz. Görüşleriniz ilgili departmana iletilecektir. Yetkili ekibimiz en kısa zamanda konuyla ilgili sizlere geri dönüş sağlayacaktır.
FXT Askeri Balistik Naylon nedir?
TUMI, 30 yıl önce tüketici pazarına balistik naylon getiren ilk marka oldu. Şimdi, eşsiz bir örgü ve özel bir kaplamayı birleştiren ve bu sayede son derece dayanıklı ve neredeyse aşınmaya karşı dayanıklılık kazandıran özel FXT balistik kumaşımızla ürünlerimizi tasarladık.
Bir ürünün TUMI mağaza / outletindeki stok durumu için kiminle iletişime geçebilirim?
Bir ürünün uygunluğunu öğrenmek için lütfen mağazalarımızla iletişime geçiniz.
TUMI kilidini nasıl ayarlayabilirim? Anahtarım nerede?
Kilit talimatları için lütfen Tumi Kilidini Ayarlama bölümünü ziyaret edin. https://uk.tumi.com/tumi-lock.html
Bir ürün hakkında daha fazla bilgiyi nasıl öğrenebilirim?
www.TUMI.com.tr sitesinde gördüğünüz bir ürün hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz, ürünün üzerine tıklayın. Bu, sizi eksiksiz bir ürün açıklaması sağlayan Ürün Detayı sayfasına yönlendirecektir.
Bir ürünün mevcut olup olmadığını nasıl bilebilirim?
Ürünler alışveriş sepetinize eklenebilir durumdaysa ürünün stokta olduğunu gösterir. Eğer ürün stoklarda mevcut değilse ürün sepetinize eklenemez.